داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۱
آبان
 نمایشگاه تبت یدا آل سعود 
گالری پوستر و کاریکاتور

با توجه به حضور گسترده و به موقع طراحان و فعالان عرصه گرافیک در زمینه «فاجعه منا» و تولید آثار با موضوعات و قالب‌های نسبتاً متفاوت و گوناگون، جمعی از نهادهای فعال فرهنگی از جمله مجتمع فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، خانه طراحان انقلاب اسلامی، سایت هنر مقاومت، ایران کارتون و تلخندک اقدام به اعلام فراخوان پوستر و کاریکاتورو پوستر با شعار «تبت یدا آل سعود» کردند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد مطالبه مردمی و بین‌المللی از سران کشورهای اسلامی برای مدیریت بین‌المللی حج و قطع دست آل سعود از مدیریت انحصاری آن برگزار می‌شود و به موضوعاتی از جمله توجه دادن به ماهیت وابسته و غیر اسلامی رژیم سعودی و توانمندی مدیریت متحدانه شیعی و سنی برای برگزاری حج می‌پردازد.

در بخش «از یمن تا منا» این فراخوان، جنایات سال‌های اخیر آل‌سعود در یمن، بحرین و غزه حتی در ماههای حرام و در حاشیه قرار گرفتن مدیریت حج برای حکام سعودی، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین توجه به این نکته که کار اصلی آل سعود تأمین امنیت استکبار جهانی (آمریکا و اسرائیل) است نه برگزاری مراسم سیاسی معنوی حج از موضوعات این نمایشگاه به شمار می‌رود.

سایت هنر مقاومت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برادر خوبمان آقای جعفر پیشه از شما دعوت می کند تا گالری بخش پوسترهای این نمایشگاه را در اینجا ببینید.

شاه سلمان>

فاجعه منا
  • davood kamali
۰۱
آبان

 مجله و نمایشگاه Humoràlia 2015 اسپانیا

جهت مشاهده مجله اینجا را کلیک کنید


Humoràlia 2015

دریافت

  • davood kamali
سایت شخصی داود کمالی