داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

استاد حسین بخشی

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ

استاد حسین ولی نژاد گلیانی

اسـتاد حسـین ولـی نـژاد معروف به حسین بخشی از دوتار نوازان و خوانندگان سر شناس شهر شیروان و استان خراسان شمالی متولد سال 1340 فرزند استاد مرحوم « بخشی سـلطان رضا » می باشد. وی از دوتارنوازان برجسته خراسان شمالی است که به لهجههای رایج استان (ترکی، کردی، تاتی) به  داستان‌سرایی، منقبت خوانی، نعت خوانی می پردازد . دوتار را نزد پدرش و در محضر اساتیدی همـچون : همراه بخشی گلـیانی ، حاج حیدر کارگر ، علی اکبر بخشی گلیانی آغاز نمود . بیش از 30 سال سابقه فعالیت مستمر دارد. وی در جشنواره های مختلف موسیقی شرکت کرده که کسب مقام برتر در جشنواره موسیقی کردی ازآنجـمله اند.

استاد حسین بخشی موفق به دریافت نشان درجه 2 هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است

استاد حسین ولی نژاداستاد حسین ولی نژاد

  • ۹۴/۰۵/۲۰
  • davood kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سایت شخصی داود کمالی