داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

mena

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ
 نمایشگاه تبت یدا آل سعود 
گالری پوستر و کاریکاتور

با توجه به حضور گسترده و به موقع طراحان و فعالان عرصه گرافیک در زمینه «فاجعه منا» و تولید آثار با موضوعات و قالب‌های نسبتاً متفاوت و گوناگون، جمعی از نهادهای فعال فرهنگی از جمله مجتمع فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، خانه طراحان انقلاب اسلامی، سایت هنر مقاومت، ایران کارتون و تلخندک اقدام به اعلام فراخوان پوستر و کاریکاتورو پوستر با شعار «تبت یدا آل سعود» کردند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد مطالبه مردمی و بین‌المللی از سران کشورهای اسلامی برای مدیریت بین‌المللی حج و قطع دست آل سعود از مدیریت انحصاری آن برگزار می‌شود و به موضوعاتی از جمله توجه دادن به ماهیت وابسته و غیر اسلامی رژیم سعودی و توانمندی مدیریت متحدانه شیعی و سنی برای برگزاری حج می‌پردازد.

در بخش «از یمن تا منا» این فراخوان، جنایات سال‌های اخیر آل‌سعود در یمن، بحرین و غزه حتی در ماههای حرام و در حاشیه قرار گرفتن مدیریت حج برای حکام سعودی، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین توجه به این نکته که کار اصلی آل سعود تأمین امنیت استکبار جهانی (آمریکا و اسرائیل) است نه برگزاری مراسم سیاسی معنوی حج از موضوعات این نمایشگاه به شمار می‌رود.

سایت هنر مقاومت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برادر خوبمان آقای جعفر پیشه از شما دعوت می کند تا گالری بخش پوسترهای این نمایشگاه را در اینجا ببینید.

شاه سلمان>

فاجعه منا
  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • davood kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سایت شخصی داود کمالی