داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

ورکشاپ کاریکاتور با حضور مسعود شجاعی طباطبائی

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

ورکشاپ کاریکاتور با حضور مسعود شجاعی طباطبائی

داود کمالی

سیدمسعود شجاعی طباطبایی رئیس خانه کاریکاتور ایران در حاشیه برگزاری ورکشاپ کاریکاتور در حوزه هنری خراسان رضوی با ابراز خرسندی از برگزاری این ورکشاپ اظهار داشت: نزدیک به سی نفر از کاریکاتوریست های مشهدی در این ورکشاپ شرکت کردند که بسیاری از آنها از هنرمندان و چهره های شناخته شده در سطح ملی و بین المللی هستند که جوایز بسیاری را در مسابقات مختلف کسب کردند.

رئیس خانه کاریکاتور ایران تاکید کرد: کاریکاتوریست های مشهدی عمدتا در جشنواره های مختلف ارزشی در سطح ملی و بین المللی شرکت می کنند و حائز رتبه های برتر می شوند که از آن جمله می توان به حضور درخشان هنرمندان مشهدی در مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش اشاره کرد که محبوبه پاکدل دارای رتبه اول، علیرضا پاکدل و عفت امجدی پور برگزیده این جشنواره شدند.شایان ذکر است. این سومین جلسه ورکشاپ ونشست تخصصی با هنرمندان در یک ماه گذشته است که در شهرهای خرم آباد، قم و مشهد صورت گرفت.

  • ۹۴/۰۶/۲۲
  • davood kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سایت شخصی داود کمالی