داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

درباره من

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سلام


نمیدونم چطور باید شروع کنم . اصلا چی باید بگم . چی دارم بگم . 

.

.

از خودم بگم ، چطوره ؟

آره . فک کنم اینطوری بهتر باشه که برای شروع یه مختصر از خودم بگم . 

چرا ؟

چون می دونم این اولین پست وبلاگو ، عمرا کسی بخونه .

اما اشکال نداره . اصلن بهتر .


خوب پس 3 . 2 . 1 . شروع

نام : داود 

نام خانوادگی : کمالی.

مشخصات پدر : پدرم نقاش است ،  میزند طرح ز گل . میزند نقش ز فرش . می نگارد در عرش . می کند یاد ز فردوس برین . 

مادرم اهل همین نزدیکیست . پیشه اش همدردیست . پیشه اش ساختن و سوختن است . کار او ساختن فردا هاست .

سه برادر دارم و فقط یک خواهر . همه شادند و کمی هم غمگین . چشم در راه به فردا دارند ، که بسان توفان ، می رود . می آید . می وزد . می ساید . همه امروز و فردای من و ما و تو را

و خودم .

متولد یک روز گرم از فصل بهار 2 خرداد 1363 هجری شمسی در شهر مشهد 

بعد از گذروندن خدمت سربازی ، یه مدت کار کردم و حالا ضمن کار ، دانشجوی رشته IT هستم . و روزها و شبها رو پشت سر میذارم تا ... 

تا خدا چی بخواد و من ازش چی بخوام .

                                                                                                تا بعد خدا نگهدار

  • ۹۳/۰۸/۰۱
  • davood kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سایت شخصی داود کمالی