داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من
داود کمالی
داود کمالی

درباره من،کاریکاتورهای من، مطالب من

جستجو در وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

اختتامیه بهار 94

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ

اختتامیه استقبال از بهار 94 در روز 15 اردیبهشت 94

اختتامیه بهار 94

به گزارش روابط عمومی باشگاه ایده پردازان در روز پانزدهم اردیبهشت ماه اختتامیه استقبال از بهار 94باحضور جمع کثیری از ایده پردازان شهر بهشت و مسئولین برگزارشد .در طی این مراسم محمد طارقی مدیر هسته ی ایده پردازی و فضای مجازی و هادی قاسم پور رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به ارایه ی توضیحاتی در خصوص سامانه ی ایده شهر و مسئله ایده پردازی با محوریت مدیریت شهری پرداختند .پس از صحبت های هادی قاسم پور از فعالین باشگاه ایده پردازان تقدیر به عمل آمد.

هم چنین هم زمان با اختتامیه استقبال از بهار 94اختتامیه اولین جشنواره پرشاعرترین شعربهار که باهمکاری گروه مشاوران جوان و فرهنگسرای بهشت برگزارشده بود نیز از نفرات برتر این جشنواره تقدیر به عمل امد 

در اواسط مراسم محمد مهدی برادران معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز به جمع ایده پردازان پیوست .لازم به ذکر است که ایشان رییس شورای عالی نظام عالی ایده پردازی نیز می باشد .در بخش پایانی برنامه نیز نفرات برتر جشنواره ایده پردازی استقبال از بهار معرفی و هدایای خود را ازمهندس برادران دریافت کردند.


  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • davood kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سایت شخصی داود کمالی